سندھ اسمبلی میں ہنگامہ، ایوان مچھلی بازاربن گیا

  • سندھ اسمبلی میں ہنگامہ، ایوان مچھلی بازاربن گیا

    کراچی: سندھ اسمبلی میں نثار کھوڑو کی تقریر پر مسلم لیگ فنکشنل اور ن لیگ کے اراکین نے شدید احتجاج کیا، اراکین کی ہنگامہ آرائی سے ایوان مچھلی بازار بن گیا۔

    سندھ اسمبلی آج پھربنی مچھلی منڈی شاٹس نثار کھوڑو فرنٹ فٹ پر نظر آئے اور مسلم لیگ فنکشنل کے اراکین کو آڑے ہاتھوں لیا، نثار کھوڑو نے کہا کہ سندھ میں قرارداد پیش کرنے والے قومی اسمبلی میں کیوں خاموش ہیں ؟ ساٹ نثار کھوڑو نے مسلم لیگ نون کو بھی نہیں بخشا۔

    نثار کھوڑو کی گھن گرج پر فنکشنل لیگ کے ارکان نے برسنے کی کوشش کی تو انہیں نثار کھوڑو نے باؤنسر دے مارا جبکہ اسپیکر بھی حکومتی وزیر کی حوصلہ افزائی کرتے رہے۔

    Loading...

    نثار کھوڑو نے کہا کہ جب بھی سندھ کی تقسیم کی بات کی گئی پیپلزپارٹی نے اسکا ڈٹ کر مقابلہ کیا، اسمبلی اجلاس معمول کے مطابق چلنے لگا تھا پانی کا مسئلہ کھول گیا۔

    پی ایم ایل فکشنل کے رہنما شہریار مہر کا کہنا تھا کہ آج بھی سندھ اسمبلی میں الطاف حسین کے بیان پر قرارداد لانی نہیں دی گئی ۔ سندھ میں جو کچھ بھی غلط ہورہا ہے، اس کی زمہ دار پیپلز پارٹی ہے، پیپلز پارٹی ایم کیو ایم کا ساتھ دے رہی ہے

سندھ اسمبلی میں ہنگامہ، ایوان مچھلی بازاربن گیا

source by daily mailnews .com

Facebook Comments

سندھ اسمبلی میں ہنگامہ، ایوان مچھلی بازاربن گیا

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>